Péče o nehty

Poměrně často se setkávám s otázkou, kde si nechávám dělat umělé nehty. Každý je pak velmi překvapený, když odpovídám, že jsou přírodní. Pokaždé pak následuje výslech, co na nehty používám a jak to, že je mám tak pevné. Přestože je kvalita nehtů z velké části geneticky daná, prozradím vám, jak o ně pečuji já a možná tak někomu pomůžu :)





Jelikož mám nehty věčně nalakované, na jejich péči přichází řada vždy na konci týdne. 

1) Odlakování 
I přesto, že používám odlakovač, který nemá vysušovat pokožku, vždy tomu tak je. Takže poté, co mám nehty čisté, si jdu jako první umýt ruce, abych smyla jeho zbytky.  

2) Hydratace
U nehtů je hydratace stejně důležitá jako například u pleti nebo rtů. Existují různé báze (já používám tenhle od oriflame), ale postačí vám i obyčejný krém na ruce. Vmasírujte do nehtového lůžka i okolí a nehte vstřebat. Klidně i několikrát po sobě.


3) Zastřižení a zapilování
Nejkvalitnější manikúrní nůžky jsou ty zatočené do mírného obloučku. S pilováním ale opatrně! Vždy jen jedním směrem a jemně, abyste nehty nepoškodili.

4) Podkladový lak 
Spousta lidí tento krok velmi podceňuje, ale pro mě se stal nutností. A to hlavně z toho důvodu, že následně postačí už jen jedna vrstva vrchního barevného laku. Podkladový má totiž mnohem lehčí složení a nevznikají vám pak na nehtech tlusté nepřirozené nánosy laku. Opět používám tento od oriflame, maximální spokojenost.

  
5) Dokončení

Pro delší trvanlivost můžete nanést opět bezbarvý lak. Okolní kůžičku po zaschnutí očistěte buď vatovou tyčinkou namočenou v odlakovači, nebo speciálními fixy určené k tomuto použití.

Doufám, že jsem aspoň někomu z vás pomohla :) Kdybyste měli nějaké dotazy, určitě se zeptejte v komentářích :)  

14 komentářů:

  1. Máš krásné nehtíky a taky často slýchám, že mám určitě umělé nehty :-D A ono je kouzlo jen v péči, ale taky je to hodně o tvaru nehtů. Super napsaný článek!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. ja robim to iste akurat este pouzivam nadlak:)
    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nádherné nehty! :) Poslední dobou také slýchám, jestli je náhodou nemám umělé a všichni se hrozně diví, že jsou moje :D Můj stav nehtů se výrazně zlepšil od té doby, co mám Sally Hansen sadu, díky tomu se mi už ani nelámou a rostou do krásné délky :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé fotografie, najlepší blog, ktorý som za posledný čas videla! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nás opravdu moc těší!! Děkujeme moc! :)
      Michaela

      Vymazat
  5. Veľmi pekné nechty! Sama som zistila, aké zázraky starostlivosť dokáže. :)

    Betty
    https://elisette.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne nechty:) nedáme vzaj follow? Napíš mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě se můžeme domluvit, ale nenechala jsi odkaz na žádný svůj blog :)
      Michaela

      Vymazat
  7. Za mě osobně u péči o nehty hodně záleží na tom, jaký používáte lak na nehty. Já se už roky vyhýbám klasickým z drogerie jako DM nebo Teta. Z těch jsem měla nehty akorát vysušené a bez živin. Teď využívám kvalitní laky. Sice si za ně připlatím, na druhou stranu ale dobře kryjí, takže mi dlouho vydrží. A hlavně neutrácím za různé nápravné přípravky.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)